Click Here!

2011-11-20

BFF perlu atau tidak?


Bff...best friend forever...
 Pentingnya kawan karib?betul penting?...tapi kalau kawan karib tu tak memahami kita bagaimana pula...masihkah boleh di kategorikan sebagai bff?atau mungkin diri kita sendiri puncanya?
  Sambil menulis entri sambil layan pulak lagu dari soundtrack Music and Lyric,Way Back Into Love,memang feel nya lain sikit.
 Berbalik pula topik bff ni,bff ni juga penting selain keluarga kita,keluarga semesti amat penting dan diutamakan.Adakah ertikata bff ni difahami antara bff itu sendiri?
  20112011,genap 10jam entri ni tulis bff saya masih tak membalas walau satu ayat pun dari BBMnya.Percanggahan pendapat itulah puncanya.Kalau boleh memang ingin menjadi kawan karib selamanya yang dapat membantu dan menyenangkan,bukan menambah beban lagi.
  Tapi itula...lidahkan lagi tergigit inikan pula hubungan antara bff,dalam tak sedar mungkin kita telah menyakiti hatinya.

  Kalau boleh cuba la kita memahami hati budi bff kita sebaik mungkin,supaya kita juga dapat memahaminya sebaik mungkin juga.
  Terbaca Twitter dari seorang rakan yang sememangnya benar...dan ini juga la yg selalu saya ingatkan pada diri sendiri *Me and my best friend are one small self made family with full of caring and sharing*

No comments:

Post a Comment